11even Experiences - conferinta cu si despre oameni, 15 mai 2014

Scris de  Mai 10, 2014

11 oraşe, 11 speakeri, 11 minute de discurs, 11 experienţe de nota 11,

 

joi, 15 Mai 2014, ora 17:40, International Ballroom, str. Baisoara nr.2A, Transylvania College

Chiar dacă uneori pare greu de crezut, emoţiile ne ghidează prin viaţă. Psihologia spune că asta e datorită sau din cauza cortexului reptilian, dar aceste sunt detalii insignifiante, momentan. Indiferent unde ne aflăm, ne bazăm pe starea de spirit a locului. Nu ţi se pare straniu că uneori alegi să mergi într-un anumit bar sau preferi prezenţa unei anumite persoane în detrimentul alteia? Totul ţine de emoţii.

 

 

Ei bine, pe asta doreşte evenimentul 11even Experiences să se axeze în conferinţă: pe emoţii. Pune accent pe experienţade viaţă, pe oameni, modele, informaţii şi idei. În cadrul 11even experiences se aduc în acelaşi spaţiu persoane care au trecut prin experienţe deosebite care merită împărtăşite cu oameni aflaţi în căutare de exemple practice şi relevante pentru dezvoltarea lor personală şi profesională.

 

 

Acest eveniment este creat pentru a deschide mintea şi sufletul participanţilor, pentru a inspira şi pentru a genera decizii pozitive legate de viaţă şi carieră. În cadrul evenimentelor 11even Experiences, o parte a încasărilor totale sunt redirecţionate către susţinerea unor cauze comunitare locale, cum ar fi: burse de merit, programe de antreprenoriat social etc.

 

 

Prin temele alese anul acesta, Humanizing Work şi Bringing Joy to Life, speakerii invitaţi ne împărtăşesc experienţele lor de viaţă, carieră şi business

 

 

Dacă vrei să afli informaţii noi despre:

- Cum reuşesc oamenii de succes să trăiască bucurie prin munca de zi cu zi.
- Cum îşi stabilesc oamenii de succes misiunea şi obiectivele şi cum drumul spre ele le aduce bucurie.
- Care sunt principiile şi valorile care aplicându-le obţinem echilibru şi armonie între viaţă de familie şi muncă.
- Cum produc bucurie în comunitate proiectele sociale.
- Ce fac managerii de succes pentru a-şi motiva angajaţii.
- De ce este importantă creativitatea angajaţilor şi cum o putem dezvolta.
- Principiile şi valorile unui leadership eficient
- Cat de importantă este pregătirea angajaţilor şi cum prin pregătire aducem plus valoare firmei.

 

 

Aşadar, dacă îţi doreşti să ai parte de o experienţă memorabilă şi să te cunoşti, înţelegi şi chiar să cunoşti poveştile unor oameni ca tine, oameni care au crezut în visul lor şi au luptat pentru a-l atinge, vino la eveniment, unde vom petrece împreună o seară de excepţie, cu oameni frumoşi, discursuri, muzică, cocktail şi multe alte surprize.

 

 

Pe site, poţi:

http://elevenevents.ro/oras/cluj-napoca,

1. vedea detalii despre speakeri
2. vedea detaliileevenimentului
3. rezerva un loc, (locurile sunt limitate)

 

introducând la înscriere codul codul CE20%  şi poţi obţine 20% reducere, oferită de Cluj Events, la biletele STANDARD si PREMIUM.

 

Preţ întreg:                           
100 premium                 
60 standard 
30 educativ 

 

Preţ cu reducere:

80 premium
46 standard
30 educativ (nu se oferă reducere)

 

 

nu uitaţi, evenimentul va avea loc în data de 15 Mai 2014, la ora 17:40, la International Ballroom, str. Baisoara nr.2A, Transylvania College

Ultima modificare Sâmbătă, 10 Mai 2014 15:01
Bianca Gângă

Content Writer la Campuscluj.ro şi mândră de asta. Blogger ocazional şi şoricel de bibliotecă. Rockoholic, coffeeholic, chocoholic, funholic şi pasăre de noapte.

Website arylequine.wordpress.com
articoleplatite.ro

Lasă un comentariu

masuta de cafea din sticla

Recomandare

Fose septice la cel mai bun pret.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.