Utilizatorii acestui serviciu de live streaming sunt cu preponderență reprezentați ai generației Millennials și ai Generației Z.
Daniele Calabrese, CEO Streamago, a observat că este un motiv întemeiat pentru care utilizatorii tineri au migrat rapid către zona de live streaming: “Este clar că tinerii preferă să creeze și să interacționeze prin intermediul video-urilor live decât să trimită un SMS, un e-mail sau să converseze pe rețele sociale. Ei experimentează și comunică spontan în timp real. Pentru generațiile care își doresc autenticitate, ce poate fi mai autentic decât un video?” , a spus acesta.
Tot o caracteristică specifică a acestor generații este aceea că acești utilizatori sunt cei care se întorc repetat în aplicație pentru a vedea ce este nou, ce s-a mai întâmplat între timp și ce fac prietenii lor.
Despre Streamago: A apărut în 2011 ca un serviciu al companiei italiene de telefonie, Tiscali, care oferea clienților săi oportunitatea de a comunica prin streaming. În 2015 este lansat Streamago Social, o aplicație mobilă care le permite utilizatorilor săi să facă live streaming direct de pe device-ul mobil (smartphone, tabletă) public, pe Facebook și Twitter, și privat pe WhatsApp, Facebook Messenger, dar și alte platforme. Streamago este noua modalitate de a socializa cu prietenii, familia și persoanele cunoscute prin intermediul live streaming-ului.
Pentru mai multe informații puteți accesa www.streamago.com.