Beneficiile unei biciclete fitness pentru sanatate

Scris de 

Ți-ai propus sa faci mai multă mișcare, dar nu îți place să alergi pe frig și ți-ai dori să ai la îndemână o modalitate de a face sport acasă? In acest articol iti vom arata cum poti folosi o bicicleta pentru fitness pentru că este unul dintre aparatele ideale de folosit la tine acasă, în orice moment al zile, indiferent de frigul sau de căldura de afara.

Fie ca vrei sa slabesti sau pur si simplu sa te mentii in forma si sanatos/a, bicicleta pentru fitness este aparatul ideal. Nu ai nevoie de un antrenor personal sau să mergi la sală, pentru că ea va fi oricând la dispoziția ta. Este foarte important să alegi bicicleta potrivita pentru tine, de aceea ar fi bine să tii cont de următorii factori:

Beneficii bicicleta fitness

- îți permite să pedalezi stând în fața televizorului sau în timp ce asculți muzica ta preferată;

- viteza ți-o reglezi chiar tu;

- în funcție de intensitatea pe care o reglezi, o să arzi foarte multe calorii; deci va fi prietenul ideal dacă vrei să slăbești;

- mișcarile sunt simple, iar exercițiile nu sunt deloc complicate; nu îți trebuie antrenor personal și nici prea multe instrucțiuni, doar ambiție și voință;

- bicicleta pentru fitness nu solicită șoldurile, genunchii sau articulațiile, ceea ce înseamnă că riscul de accidentare este foarte scăzut;

- în funcție de intensitatea pe care o alegi, te vei trezi cu muschi tonifiați chiar de la primele utilizări;

- pedalatul determină eliberarea de dopamină, care te ajută contra oboselii.

Cui este recomandată bicicleta pentru fitness?

- oricui, dar în mod special persoanelor care au probleme cardiovasculare sau celor care vor să prevină astfel de probleme. Odată cu creșterea intensității antrenamentelor se va activa și circulația sanguina și ceea ce va duce la extinderea pămânilor.

De asemenea, 3 ore de pedalat pe sămptămână va duce la stabilizarea nivelului de colesterol din organism.

Modele de biciclete de fitness:

  1. Bicicleta veritcala: seamana cu cea normala pentru distanta. Acest model pune mai multa presiune pe membrele inferioare decat urmatorul model (cel orizontal);
  2. Bicicleta orizontală: este ideală pentru persoanele mai in vârstă, pentru că asigură o poziție comodă, foarte puțin inclinata, și nu pune presiune pe articulatii si genunchi.
  3. Bicicleta spinning sau rotativă: are ghidonul orientat in față, dând posibilitatea persoanei care o folosește să se aplece în timpul pedalatului.

Dacă ai un loc de muncă solicitrant si stresant care îți ocupă majoritatea timpului, o bicicletă pentru fitness poate fi alegerea potrivita pentru tine.

Raisa Iosif

Studentă a Facultății de Drept și absolventă a celei de Științe politice, nu pot funcționa fără cafea și fără a fi mereu ocupată. Sunt fană înrăită a serialelor și ador mâncarea chinezească.

Lasă un comentariu

Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii. Este permisa folosirea codului HTML.

VPS  SSD

Recomandare

Fose septice la cel mai bun pret.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook