Editura Nemira te invita la citit printr-o campanie inedita

Scris de 

Editura Nemira sărbătoreşte Ziua Internaţională a Cărţii printr-o campanie de promovare a plăcerii lecturii şi de încurajare a cititului, realizată cu sprijinul agenţiei Next Advertising.

 

“Hai, citeşte!” este o campanie de încurajare a lecturii de către prieteni pentru prieteni, cu două componente online care se adresează publicului larg pe de o parte, şi cititorilor Nemira pe de altă parte.

 

Miza este ca, în săptămâna 18-23 aprilie, mesajul campaniei să activeze şi să ajungă la cât mai mulţi oameni. Într-o primă etapă, se promovează campania către publicul larg printr-o strategie de PR şi prin implicarea unor influenţatori care să disemineze mesajele în mediul online: ”Hai, citeşte!” şi „Aminteşte-i unui prieten să citească”.

 

Sunt invitati scriitori şi bloggeri să promoveze lectura printr-un scurt video cu ei citind dintr-o carte şi să încurajeze un alt prieten de pe Facebook să facă la fel. Dacă există cineva care te poate convinge să termini cartea de pe noptieră începută acum câteva luni, acela e sigur un prieten.

 

Pentru cititorii Nemira sunt organizate pe pagina de Facebook Nemira concursul ”Hai, citeşte!". Aceştia sunt invitaţi să facă o faptă bună convingându-şi un prieten să citească. Iar editura Nemira îi susţine şi îi premiază pentru efort cu pachete de cărţi. Mai multe despre concurs pe pagina de Facebook  şi pe blogul editurii.

Raisa Iosif

Studentă a Facultății de Drept și absolventă a celei de Științe politice, nu pot funcționa fără cafea și fără a fi mereu ocupată. Sunt fană înrăită a serialelor și ador mâncarea chinezească.

Lasă un comentariu

Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii. Este permisa folosirea codului HTML.

VPS  SSD

Recomandare

Fose septice la cel mai bun pret.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook