1. Poti apela la un specialist seo care va incerca sa urce site-ul cat mai sus in cautarile motoarelor de cautare;
2. Poti plati site-uri mari sa te promoveze sau poti plati direct la Google sau pentru reclame pe retele de socializare precum Facebook;
3. Poti apela la Comparatoarele de preturi;
Ce caracteristici are fiecare?
Apelarea la un specialist Seo este ca extragerea unui loz. Poate sa fie unul castigator sau unul necastigator. Daca acesta reuseste sa te duca pe prima pagina in Google, cu siguranta vei avea sute de vanzari. Daca insa nu reuseste, banii pe care i-ai dat pe serviciile lui sunt niste bani pierduti iar de cele mai multe ori nu sunt putini. In plus, rezultatele dintr-o campanie Seo apar abia dupa cateva luni de la campanie, asadar, daca vrei rezultate rapide, trebuie sa incerci alta solutie;
Promovarea pe alte site-uri sau pe retelele de socializare este foarte benefica pentru crearea de brand. De asemenea, poate genera vanzari serioase, daca promovarea se face catre targetul vizat de tine. Daca nu, poate fi inutila. Presupunand insa ca se face catre acest target, preturile pentru promovare sunt destul de mari si s-ar putea ca, fiind la inceput sa nu iti permiti;
Comparatoarele de preturi sunt de departe cea mai buna varianta pentru un magazin online nou. Comparatoarele precum Peliti.ro nu necesita nicio investitie, iar rezultatele pot veni imediat, concretizandu-se in vanzari.
Iata cateva beneficii pe care ti le poate aduce un comparator de preturi:
Iti inscrii toate produsele gratuit
In general, comparatoarele sunt foarte bine optimizate seo, asadar, pentru o cautare a produselor tale, vei aparea pe primele pagini ale google. Chiar daca va fi indirect, acest lucru nu te va interesa atata vreme cat totul se va transforma in vanzari;
Poti sa iti tii aproape concurenta
In comparatoarele de preturi, produsele tale vor aparea alaturi de produsele altor magazine din aceeasi nisa. Acest lucru nu poate sa fie decat benefic, deoarece vei putea sa fii la curent cu fiecare miscare pe care o are concurenta si iti vei putea ghida campaniile in functie de ei;
Daca ai oferte bune vei fi mereu primul
Daca ai un magazin cu produse unice sau cu oferte foarte bune, vei fi mereu afisat primul in cautari iar acest lucru va genera fara doar si poate numeroase vanzari;
Per total, dintre cele 3 metode de promovare, comparatoarele sunt cele mai fiabile pentru un magazin online la inceput, deoarece ofera promovare si vanzari iar costul este zero.
Sursa foto : identitysafe.com