Castiga o invitatie la trainingul „Customer Scare - Cui i-e frica de clienti?”, organizat de InnerLook

Scris de 

Ti-ar placea sa fii angajatul cheie si sa beneficiezi de foarte multe avantaje? Vrei sa ai o ascensiune rapida in interiorul companiei? Atunci imprieteneste-te cu adevaratul tau sef! Iti doresti o cariera de succes? Vrei sa devii de neînlocuit in compania pentru care lucrezi? In acest caz, trebuie sa iti construiesti o relatie solida cu clientii companiei.

Participa la concursul Customer scare si poti castiga o invitatie la trainingul Customer Scare - Cui i-e frica de clienti?, organizat de InnerLook in perioada 3-4 martie 2015. Astfel, vei avea sansa sa inveti cum sa gestionezi eficient relatia cu clientii si, mai ales, cum sa faci fata cu succes provocarilor ce pot aparea.

 

Pentru a castiga invitatia la training, trimite răspunsul la întrebarea: Care a fost cea mai neplacuta experienta a ta in calitate de client si ce ai fi facut tu diferit? De asemenea, este necesar sa-ti completezi CV-ul pe platforma. (Raspunsul la intrebare este limitat la 1.500 de caractere)

 

Criterii de selectie: motivatia participantului si beneficiul real pe care il va avea in urma participarii la training. Poti avea sansa sa te faci remarcat(a) in fata managerilor de top care vor participa la training.

 

InnerLook ofera si servicii de recrutare, asadar, participand la acest concurs, pe langa oportunitatile de networking cu managerii participanti, vei avea si ocazia sa te faci remarcat(a) in fata unor recruiteri profesionisti, care te pot ajuta sa iti construiesti cariera pe care ti-o doresti, astfel incat sa ai ocazia sa pui in practica ce vei invata la acest training.

Raisa Iosif

Studentă a Facultății de Drept și absolventă a celei de Științe politice, nu pot funcționa fără cafea și fără a fi mereu ocupată. Sunt fană înrăită a serialelor și ador mâncarea chinezească.

Lasă un comentariu

banner IARNA 300x600

Recomandare

Fose septice la cel mai bun pret.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.
Detalii Ok Resping