8 metode simple de a te relaxa dupa sesiune

Scris de 

Ok, sesiunea a trecut mai vine una la toamna si tot asa, este un cerc vicios care nu se mai termina :) Dupa noptile nedormite si stresul cauzat de examene, cred ca meriti sa afli 8 metode de a te relaxa valabile oricand :

1. Fotoliu de mesaj

Cu siguranta stii acele fotolii de masaj pe care le gasesti in orice mall care se respecta. Pretul este de 5 lei pentru 5 minute sau 10 lei pentru 10 minute dar senzatia de relaxare este pe masura. Fara prea multe batai de cap iti pot indrepta coloana si muschii atat de mult incercati in timpul s(tr)esiunii.

 

2. Inot

Nici un alt sport nu iti pune in miscare muschii asa cum o face inotul. Nu conteaza daca stii sa nu sa inoti, toate bazinele au sau ar trebui sa aiba un instructor autorizat. Sedintele sunt ceva mai scumpe decat alte sporturi dar beneficiile pentru sanatate sunt imense. Cate o sedinta pe saptamana te pot transforma intr-un om mult mai relaxat si sanatos.

 

3. Yoga

S-a descoperit ca practicarea de yoga imbunatateste calitatea vietii, reduce stresul, anxietatea, insomnia, depresia si durerea de spate. De asemenea, s-a aratat ca yoga scade valorile ritmului cardiac si ale tensiunii arteriale si imbunatateste conditia fizica, puterea si flexibilitatea, potrivit centrului de medicina alternativa.

 

4. Muzica de relaxare

Muzica poate calma bataile inimii si poate alina sufletul, spun expertii. Asa incat, atunci cand lucrurile se inrautatesc, va puteti lasa invaluiti de sunetele muzicale, iar baile inimii vor fi calmate de tempoul lent al unui cantec de relaxare.

 

5. Mersul pe bicicleta

Mersul pe bicicleta este ideal pentru starea generala de sanatate a organismului, pentru ca imbunatateste sanatatea mintala, fiind un exercitiu relaxant, intareste sistemul imunitar, tine la distanta bolile de inima, scade nivelul colesterolului din sange si poate chiar sa reduca riscul de aparitie a cancerului de colon, conform specialistilor.

 

6. Sauna

Pe lângă faptul că induce o stare de relaxare profundă, sauna are efecte terapeutice dovedite. S-a demonstrat că reduce inflamaţia mucoasei respiratorii, că atenuează durerile de la nivelul articulaţiilor şi că îmbunătăţeşte metabolismul.

 

7. Masaj

Masajul ne face sa ne simtim bine, dar mai ales ne elibereaza de stres. Daca nu va face masaj cineva drag, puteti cumpara un aparat special. In oricare dintre cazuri, facand un masaj inainte de culcare, ne relaxeaza si ne ajuta sa dormim mult mai bine.

 

8. Baie cu spuma

Cufundarea intr-o cada cu spuma ne rasfata corpul si ne elibereaza mintea.

 

Articol recomandat de www.komoder.ro - fotolii de masaj Cluj Napoca.

 

Sursa foto : serenityself.com

Tudor Perian

Pasionat de webdesign si seo. Project Manager la www.campuscluj.ro

articoleplatite.ro

Lasă un comentariu

banner IARNA 300x600

Recomandare

Fose septice la cel mai bun pret.

Mobilier Dormitor pentru bugetul tau.

Mergi la sigur cu Taxi Transfer London.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.
Detalii Ok Resping