Cum sa devii o persoana matinala

Scris de 

Statisticile arată că cei mai de succes oameni din lume sunt persoanele matinale. CEO, antreprenori, artiști, indivizi cu influență și mulți alți oameni de succes au o armă secretă la care toți avem acces: dimineața.

 

Din păcate, nu toți avem această calitate. Studiile au arătat că numai 10% din oameni se consideră matinali(cei care se trezesc la ora 6 sau mai devreme), 10% se consideră păsări de noapte și 80% sunt undeva la mijloc.

 

Este șocant cât de mulți oameni spun despre ei că sunt ambițioși și pasionați, însă pagina lor personală este plină de postări despre cât de mult urăsc ziua de luni sau cât de mult au nevoie de cafea pentru a fi eficienți peste zi. În schimb, ei continuă sa-și urmeze visul apăsând în fiecare dimineață butonul de amânare a alarmei și începând ziua doar cu 80%. Apoi se întreabă de ce rezultatele lor nu sunt diferite și își continuă ziua plângându-se, frustrați și descurajați. 

 

Capacitatea de a-ți controla corpul vine o dată cu maturitatea. Pentru ca știm că dacă facem ceea ce corpul nostru vrea, nu am urma nici o școală, nu ne-am angaja și nu ne-am realiza în nici un fel.

 

Cum să găsești motivația și energia pentru a începe ziua de dimineața? Aici sunt patru pași practici pentru a deveni o persoană matinală:

 

1. Oferă-ți 3-5 minute

Nu te ridica din pat imediat după ce te trezești. Trezește-te, întinde-te, freacă-ți ochii și stai doar întins în pat. Cel mai probabil, în tot acest timp te vei gândi la cum îți vei planifica ziua. Însă, cel mai bine ar fi să te focusezi pe pasul al doilea.

 

2. Începe ziua făcând ceva ce iubești

Nu contează dacă e micul dejun, duș, citit, exrciții fizice sau scris. Indiferent de ce anume ar fi ceea ce iubești, fă-o imediat după primul pas. Aceasta te va ajuta să asociezi diminețile cu sentimente de plăcere și entuziasm.

 

3. Cîțteva secunde de exrcițiu

Pe durata a celor câteva minute de trezire, fă un mic exercițiu de rutină. Ceva ce-ți poate stimula energia și mintea pentru a putea evalua mental performanța pentru ziua respectivă. Fă aceasta pentru cinci zile și corpul tău va asocia diminețile cu bucurie și nu cu tensiune. 

 

4. Visează

Petrece timpul de dimineață investind în visul tău. Dacă ai o idee, începe să o pui în aplicare. Folosește primele 30 de minute ale dimineții pentru a investi în tine cel de mâine.

 

 

Sursa foto: askmen.com

 

Larisa Lacatus

Sunt stundetă a Facultății de Asistență Socială. Îmi place să fiu înconjurată de oameni de la care am ce învăța. Iubesc romanele polițiste și ciocolata amăruie.

Lasă un comentariu

banner IARNA 300x600

Recomandare

Fose septice la cel mai bun pret.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.
Detalii Ok Resping